Přejít na informace o produktu
1 z 5
FIZIK

FIZIK ARIONE R3 REGULAR Sedlo Kium Rails Black

Sedlo FIZIK Arione R3 má zcela plochý, velmi dlouhý profil (300 mm), který je vhodný pro jezdce s výbornou ohebností páteře. Lehké sedlo Arione... Přečtěte si více
Obvyklá cena 2.596,00 CZK
Obvyklá cena Propagační cena 2.596,00 CZK
Zobrazit všechny podrobnosti

Popis

Sedlo FIZIK Arione R3 má zcela plochý, velmi dlouhý profil (300 mm), který je vhodný pro jezdce s výbornou ohebností páteře.

Lehké sedlo Arione R3 je vybaveno kolejnicemi ze slitiny Kium a skořepinou z kompozitního materiálu na bázi skelných vláken, která obsahuje technologii Wing Flex, jež poskytuje dodatečnou flexibilitu v místech, kde se stehna při šlapání dotýkají sedla.

Ref: 7967891718310

Nejdůležitější informace

Lehkost; pružnost; profil "Snake", vhodný pro nejpružnější cyklisty.

Technické informace

Středový kanál: Bez Rozměry kolejnice: 7 mm Tvar kolejnice: Kulatá Šířka sedla: 126 mm Délka sedla: 304 mm Materiál kolejnice: Kovová slitina Profil sedla: Plochý Skořepina: Kompozit (sklolaminát) a nylon Wing Flex; Potah Microtex; Model kompatibilní se systémem "Clip integrated" Fi'zi:k, pro instalaci brašny nebo osvětlení; Hmotnost (Probikeshop): 205 g.

Informace o ceně

*Dodavatelem doporučená maloobchodní cena v únoru 2024

Overall rating: 4.4444447 / 5 from 9 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

"Ma" selle pour être au top

"Selle achetée pour remplacer une . . . Arione R3 dont la coque avait fini par fissurer après plus de 35000km. . . Rien à redire, c'est une selle que je trouve particulièrement confortable et que j'utilise sur tout mes vélos (endurance, fitness et gravel). J'ai mis du temps à trouver une selle qui me convienne, tant qu'elle sera au catalogue je n'en changerai pas ;)"

Olivier L. (5/5)

R3

"Selle bien ferme. Rien ne bouge. Et étonnamment très confortable (pour mon anatomie)."

Ironpat06 (5/5)

Selle FIZIK Arione R3

"Habitué à cette marque, je suis très satisfait de mon achat, rendement, look, confort."

Chrisrich (5/5)

Bon callage

"Super selle. Je l'utilise depuis des années. Attention il faut être souple et dépend des sensations de chacun."

Jamesopac (5/5)

Pas pour tout le monde

"Un peu raide pour moi et pas facile de trouver son propre réglage en longitudinal"

Titi16 (3/5)

Préconisations de montage

"Bien suivre les préconisations de montage indiqués sur la notice. Notice assez succincte et avec une traduction incomplète."

Kris (5/5)

Selle très dure, pas du tout confortable

"Selle pas du tout confortable, je ne suis pas allé au bout de la sortie prévue; échauffement important au niveau périnée ; j'ai dû la renvoyer."

Jpbasso (3/5)

Beau produit

"C'est une selle qui semble un peu dure ,mais au fil des kilomètres le confort devient royal,et pourtant je fais 85 kgs, de plus on y trouve toujours la bonne position,car elle est longue. Très satisfait de ce produit et de la qualité du service."

Christ53 (5/5)

selle confortable et légère pour sa catégorie.

"Selle de très bonne facture, confortable et solide."

Fdeuxm (4/5)

Q&A