INOVACE A TECHNOLOGIE
V SRDCI NOVÉ KOLEKCE MATRA 2016
NuVinci
Revoluční systém pohonu NuVinci® nabízí pohodovou jízdu s plynulým přechodem z jednoho převodu na druhý. Technologie NuVinci® znamená méně soustředění na chod kola a více na to, co je důležité! Například na provoz na silnici nebo na krásu okolního prostředí. Základem technologie NuVinci® je plynule měnitelný planetový převod, který se snadno přizpůsobí vašim potřebám jako cyklisty; ať už čekáte na červenou, nebo se nutíte proti protivětru, díky komponentům NuVinci Optimized™ budete mít vždy zvolený ten nejlepší převodový poměr Už žádné řazení, skřípající šlapání nebo šlapání ve vzduchoprázdnu, jen si užívejte plynulou jízdu. Tohle kolo musíte vyzkoušet!
Systém Harmony přidává k technologii plynule měnitelného převodu další prvek komfortu. Systém Harmony totiž nabízí plynulé automatické řazení pro ty, kteří se raději vůbec nestarají o řazení. Nastavíte si preferovanou kadenci a převodovka se bude řídit automaticky, takže můžete šlapat stále stejným tempem, a to i do kopce nebo z kopce. Převodový poměr je vždy optimálně nastaven, což také zvyšuje životnost baterie vašeho elektrokola.
Řídicí jednotka H8 systému Harmony 380, kterou je kolo Matra i-Flow confort auto vybaveno, vám umožní nastavit si kadenci sami díky ovladači s působivým LED displejem (samozřejmě vždy s plynulým přepínáním). Pokud chcete převzít řízení, můžete automatickou změnu deaktivovat stisknutím tlačítka.
TranzX
Matra se rozhodla pro kvalitu svých pohonů výběrem značky TranzX, která je etalonem na trhu elektrokol. TranzX je značkou skupiny JD Group:
- Výrobce hotových výrobků v oblasti mobility
- Specialista na dodávky komponentů pro jízdní kola
- Více než 20 let uznávaných zkušeností v tomto odvětví
- Více než 4 000 zaměstnanců po celém světě.
Díky volbě nejlepšího poměru mezi technickými parametry a cenou svých motorů vám Matra může nabídnout širokou škálu inovativních, vysoce výkonných motorů, které jsou přesto cenově dostupné. Zde je představení jednotlivých vybraných motorů:
M01 250 W
První motor z řady TranzX v sobě spojuje solidnost a účinnost a díky snímači otáček, který umožňuje přivolat nejlepší pomoc od začátku prvního šlapání, vás bez zvláštní námahy dopraví tam, kam chcete.
Vlastnosti :
Technologie: Bezkartáčový převod
Maximální rychlost: 25 km/hod
Jmenovitý/maximální točivý moment: 14,5-40 Nm (maximální točivý moment je k dispozici od rozjezdu)
Tichý chod: < 69 dB
36V montáž vpředu nebo vzadu
M25 250 W
M25 je rovněž centrální motor a je prvním motorem v řadě TranzX, který kombinuje snímače otáčení a točivého momentu. To znamená, že bude svůj výkon dodávat postupně podle vašich potřeb, aniž by na vás při rozjezdu zapomněl. Jeho velmi silný točivý moment znamená, že dokáže uspokojit každé vaše přání, a přitom zůstává velmi diskrétní. Díky systému optimalizace spotřeby energie potřebuje M25 také velmi málo energie z baterie. V neposlední řadě je vybaven snímačem rychlosti, který v čase T vypočítá potřebnou energii.
Vlastnosti :
Technologie: bezkartáčová převodovka
Maximální rychlost: 25 km/h
Jmenovitý/maximální točivý moment: 22-60 Nm
Maximální točivý moment: v závislosti na vašem úsilí při šlapání + asistence při rozjezdu.
Tichý chod: < 67 dB
36V centrální montáž
E-POWERED BY BOSCH
Řady Matra i-Flow Confort, i-Step a i-Force jsou vybaveny vysoce výkonnými motory Bosch - klíčovým prvkem systému!
Centrálně umístěný systém využívá výhod systému řazení k rozvoji svého výjimečného výkonu. Jelikož je rychlost jeho otáčení spojena s kadencí šlapání, pokud uživatel správně přeřadí, motor je mnohem častěji v optimálním rozsahu výkonu. Proto je dojezd tak dlouhý, aniž by byla potřeba nadměrně velká baterie, a také proto je tak snadné zdolávat kopce přes 20 %!
Čtyři úrovně asistence jsou úměrné činnosti cyklisty a pohybují se od 40 % do 300 % vynaloženého úsilí. Systém založený na automobilové logice uživateli říká, kdy má přeřadit. Tato asistence tedy bude optimální, když se cyklista nachází ve správném rozsahu kadence šlapání, který umožňuje mechanické řazení." Reakce tohoto systému je založena na procesoru, který vypočítává data 1 000krát za sekundu.
Další významnou výhodou je, že kola jsou shodná s koly na standardním jízdním kole, a lze je tedy na rozdíl od kola s motorem v náboji snadno demontovat. Při demontáži z kola není třeba odpojovat kabely ani kalibrovat snímače.
Zde je stručný přehled jeho funkcí a vlastností:
- Maximální točivý moment motoru: 60
- Centrální motor váží méně než 4 kg
- Síla přenášená na kolo pomocí systému řazení, který zajišťuje dojezdovou a přejezdovou kapacitu
- Automobilová technologie, spolehlivost, výkon a optimální účinnost
- Nízko položené těžiště nedestabilizuje kolo
- Kompaktní, robustní a odolný proti stříkající vodě, s ochranným krytem proti stříkajícím kamenům
- 3 integrované snímače (síly, otáčení, rychlosti)