Nejčastější dotazy | Zpět

Nejčastější dotazy | Zpět

 

Vrací se

Nelíbí se vám zboží nebo vám nesedí velikost?

Přestože se snažíme zlepšovat popisy zboží a informace o velikosti, může se stát, že velikost, barva nebo styl nesedí. Upozorňujeme, že zboží musí být vráceno v původním stavu, s visačkami a nevyprané.

Jednodušší už to být nemůže, stačí nám poslat žádost prostřednictvím tohoto odkazu: Vytvořit můj návrat

Máte 30 dní na to, abyste se rozhodli, zda si chcete zboží ponechat, nebo nám ho vrátit. Upozorňujeme, že zpět přijímáme pouze nepoužité, čisté zboží, které nejeví známky používání.

Zboží musí být vráceno v původním stavu, se štítky a nevyprané.

Výměna není možná!

Výměnu zboží nenabízíme. Pokud si přejete změnit velikost a/nebo barvu svého zboží, musíte provést standardní vrácení a poté provést novou objednávku. Zboží ve správné velikosti a/nebo barvě vám bude doručeno ještě rychleji!

Je vrácení zboží zdarma?

Ne, náklady na zpětné poštovné hradíte vy. Jako službu vám nabízíme štítek pro vrácení zboží PROBIKESHOP, který si můžete vytisknout. Z vrácené částky vám bude odečteno 5 EUR. (Upozorňujeme, že tuto službu nemůžeme nabídnout pro francouzská zámořská oddělení).

Lhůta pro vrácení peněz.

Zpracování vráceného zboží může trvat až 14 dní (po doručení zásilky), než vám budou vráceny peníze. Samozřejmě se snažíme, aby tato lhůta byla co nejkratší. Potvrzení o vrácení peněz obdržíte e-mailem. To může trvat několik dní v závislosti na zvoleném způsobu platby.

Záruční postup

V případě záruky jsme vám plně k dispozici! Budeme s vámi na každém kroku. Na naší stránce o záruce jsme pro vás shromáždili všechny informace, které potřebujete pro další postup.

Máte nějaké další otázky?

Máte další otázky nebo potřebujete pomoc?
Rádi vám odpovíme na vaše dotazy nebo vám pomůžeme po telefonu na telefonním čísle 04 51 42 04 19 (od pondělí do pátku, od 8.30 do 17.00) nebo e-mailem na naší adrese kontaktním formuláři.